piątek, 16 lutego 2018

Komunijna z białymi kwiatami/ First Communion with white flowers.

Hej, hej! Moja dzisiejsza inspiracja to kartka, a może lepiej pamiątka I Komunii Świętej, taka prosta, ale wydaje mi się, że jest elegancka, taki efekt chciałam uzyskać.
Na kartce zobaczycie białe kwiatki z embossingiem, które wykonałam z produktów Agaterii, i już w tym miejscu zapraszam na moją inspirację w sobotę za tydzień, będę miała dla Was przygotowany kurs - film jak krok po kroku wykonać takie kwiatki.

Hello! Today I create for you a card for First Communion, in my opinion this card is very simple but also elegant, and this is how I want it to be.
You can see here some white embossed flowers, which I made using product from our shop.And I would like to invite you for my next inspirations, it will be on Sat 24th, where I going to present you tutorial how to make this flowers.




Użyłam / I have used:







1 komentarz:

  1. Świetne są te pudry! 😄
    A kartka wyszła dzięki nim bardzo ładna i elegancka 😊😊

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...