niedziela, 12 lutego 2017

Serducho z sówką

Dzisiaj będzie w walentynkowym klimacie - na bazie w kształcie serca powstał taki oto drobiazg. W pracy wykorzystałam nowość - srebrny puder do embossingu.
Pamiętajcie, że pudrów do embossingu może używać na różne sposoby. Jednym z wykorzystanych przeze mnie sposobów było nałożenie pasty strukturalnej przez maskę szablon kleksy, posypanie pudrem, a następnie podgrzanie nagrzewnicą dzięki czemu uzyskałam ciekawe wypukłe tło. Użyła pudru również do zabarwienia tekturki, którą najpierw pokryłam specjalnym tuszem do embossingu, posypałam pudrem i podgrzałam nagrzewnicą. W pracy użyłam pudru do embossingu w kolorze srebrnym.
W roli głównej wystąpiła sowa z sercem kolorowana kredkami akwarelowymi.



Użyte materiały:






Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...