niedziela, 29 stycznia 2017

Testujemy Agateriowe pudry do embossingu

Nawet ja mimo nawału pracy nie mogłam powstrzymać się przed pokazaniem Wam moich prac w których wykorzystałam oczywiście nasz najnowszy produkt czyli PUDRY DO EMBOSSINGU

Jako pierwszą zaprezentuję moją ulubioną kartkę. Wzór otrzymałam oczywiście przy użyciu maski GAŁĄZKI 2. Przez maskę przeciągnęłam pastę modelującą następnie posypałam ZŁOTYM i  SREBRNYM pudrem do embossingu. Podgrzałam nagrzewnicą i oto efekt.



Kolejną rzeczą jaką chciałam Wam pokazać to jak można wykorzystać puder BIAŁA PERŁA.
Tu tak jak poprzednio przez maskę DAMASK wtarłam pastę modelującą następnie posypałam pudrem biała perła. Później wystarczyło tylko pokropić pracę farbą akwarelową i kolejne tła do kartek gotowe.




Jeśli nie byliście jeszcze w naszym sklepie zobaczcie jak prezentują się wszystkie nasze pudry przy użyciu jednego stempla

SREBRNY

 ZŁOTY

BIAŁA PERŁA


PRZEZROCZYSTY



w pracach użyłam:




Pozdrawiam niedzielnie


4 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...