piątek, 13 stycznia 2017

Serduszkowa zawieszka dla Babci i Dziadka


Witam.
Dziś przygotowałam dwa serduszka w formie zawieszek z okazji Dnia Babci i Dziadka.

Wykorzystałam tekturowe napisy D jak Dziadek i B jak Babcia.
Podstawę moich zawieszek stanowi baza albumowa w kształcie serca z dwoma dziurkami.
W nowościach sklepowych znajdziecie takie bazy bez dziurek. Świetnie nadają się do mediowania. Gorąco polecam.
W pracy swoje miejsce znalazł również delikatnie wkomponowany nasz nowy motylek.



 Tło stanowią papiery najnowszej kolekcji Magic Dreams- niebieski 5 oraz różowy 4.
Nałożyłam na nie maskę Kleksy ( widoczny na różowym serduszku).
Tu i tam nadałam kontrastu malując ciemniejsze plamy farbami akwarelowymi.
Nie mogło obyć się bez chlapań i wykończenia brzegów białą farbą.


Na tak przygotowaną bazę ułożyłam kompozycję kwiatową. Możecie tu znaleźć ręcznie robione kwiaty z foamiranu oraz papieru.Na uwagę zasługuje różyczka wykonana ze stempelka. 
Szczegółowy kurs na wykonanie kwiatów ze stempli znajdziecie na stronie Stemplomanii.



Materiały dostępne w sklepie:




Mam nadzieję, że jesteście twórczo zainspirowani.
Miłego weekendu i do zobaczenia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...