sobota, 28 stycznia 2017

Kurs na szybką kartkę

Dzisiaj chciałam Wam pokazać jak przy użyciu naszych stempli możecie szybko stworzyć bardzo fajną kartkę na wiele okazji - walentynki, na roczek i kolejne urodziny dla maluszka, z okazji chrztu itd. 

Zaczynamy:


Do wykonania kartki będziemy potrzebować:
  • bazy naszej kartki, najlepiej białej lub papieru wizytówkowego jeśli sami chcemy zrobić bazę (prostokąt o wymiarach 14,5 cm na 29 cm oraz kwadrat 13 cm na 13 cm),
  • papier akwarelowy,
  • papieru do scrapbookingu (dwa kwadraty o wymiarach 14 cm na 14 cm i 12,5 cm na 12,5 cm),
  • stempla i tuszu, przydany będzie również bloczek akrylowy,
  • kredki lub pisaki do kolorowania naszej odbitki,
  • opcjonalnie scrapki, kwiatki, cekinki,
  • z narzędzi niezbędna będzie linijka i ołówek, nożyczki, klej  i kosteczki 3D, przyda się nożyk i mata lub gilotyna oraz nożyczki do precyzyjnego wycinania.

Robimy bazę:

Pracę zaczęłam od wykonania bazy, w moim przypadku użyłam białego, gładkiego, wizytówkowego papieru o gramaturze 240 g/cm3. Moja kartka będzie kwadratowa i będzie pasowała do koperty K4. Papier przycięłam do prostokąta o wymiarach 14,5 cm na 29 cm, następnie zbigowałam na środku równolegle do krótszego boku i złożyłam. Otrzymałam w ten sposób bazę 14,5 cm na 14,5 cm.
Użyłam papieru do scrapbookingu z najnowszej kolekcji MagicDreams nr 4. Na dolną warstwę przycięłam kwadrat o wymiarach 14 cm na 14 cm. Przykleiłam ją do bazy przy użyciu 3 mm kosteczek 3D.
Następnie z papiery wizytówkowego wycięłam kwadrat o wymiarach 13 cm na 13 cm, na który przy użyciu kleju przykleiłam kwadrat z papieru do scrapbookingu o rozmiarze 12,5 cm na 12,5cm. Całość przykleiła do bazy znów przy użyciu 3 mm kosteczek 3D.
Tak prezentuje się gotowa baza:

Robimy odbitki i kolorujemy stemple:

Następnie odbiłam stemple z najnowszej walentynkowej kolekcji świnki z sercem oraz słoń z balonem na papierze akwarelowym przy użyciu akrylowego bloczka. Użyłam czarnego tuszu alkoholowego Archiwal Ink ponieważ odbitki kolorowałam kredkami akwarelowymi.

Pokolorowałam odbitki, kredkami akwarelowymi, a następnie wycięłam precyzyjnie wzdłuż brzegów odbitki:

 Układamy kompozycje na bazie:


Przy użyciu kosteczek 3D nakleiłam wycięte i pokolorowane stemple na wyciętą wykrojnikiem z białego papieru wizytówkowego serwetkę, a następnie serwetkę (również na kosteczki do bazy). Dodałam jeszcze balonik na kartkę ze słoniem i girlandę na kartkę ze świnkami.


Efekt końcowy:




W pracach wykorzystałam:


Jeśli skorzystacie z kursu koniecznie pochwalcie się efektami swoich prac!

craftomania.com.pl

 




1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...