czwartek, 1 grudnia 2016

Mroźna kartka świąteczna

Witajcie.
Dzisiaj mam dla Was mroźną kartkę na Boże Narodzenie z produktami z Agaterii.


Użyłam pięknej, warstwowej świecy, pokrytej embossingiem. Kompozycję kwiatową uzupełniłam pociętymi na fragmenty serduszkowymi narożnikami i stemplowanymi listkami. Listki nastemplowałam na kalce, zaembossowałam białym pudrem i wycięłam.



Na ozdabianie tekturek jest mnóstwo sposobów, pokażę Wam dzisiaj jeden z nich.

1. Potrzebujemy tekturkę, Emboss it Dabber Rangera, puder do embossingu w dowolnym kolorze i nagrzewnicę.


2. Dabberem tapujemy powierzchnię tekturki, tak, by cała jej powierzchnia została pokryta gęstym preparatem. Trzeba uważać, by nie pobrudzić dabberem żadnych papierów, 
bo jest tłusty i nie da się go zetrzeć.

 

3. Tekturkę posypujemy obficie pudrem do embossingu, tak,
 by dokładnie pokrył on całą powierzchnię.


4. Nadmiar pudru strzepujemy z powrotem do pojemnika. 


5. Tekturkę podgrzewamy nagrzewnicą, mniejsze elementy przytrzymujemy pęsetą. Gdy puder się stopi, tekturki są gotowe do użycia w pracy. Jeśli pozostały jakieś niepokryte pudrem fragmenty, można powtórzyć całą operację.



Użyte produkty z Agaterii:

http://sklep.agateria.pl/pl/kwiaty/711-lisc-lewy-5902557824045.html

http://sklep.agateria.pl/pl/boze-narodzenie-zima/374-swieczka-3d-1-5902557800735.html

http://sklep.agateria.pl/pl/slub-milosc-walentynki/501-narozniki-w-serca-8-szt-5902557801305.html


 Pozdrawiam serdecznie!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...