wtorek, 6 września 2016

Niezapomniane chwile

Witajcie kochani! Niezapomniane chwile to tytuł pracy, którą chciałam Wam dzisiaj pokazać. Przygotowałam layout ze zdjęciem z Mikołajek, zdjęcie zrobiłam z rowerka wodnego na jeziorze Mikołajskim. Moją pracę przygotowałam na papierze "deskowym" - z Agateriowej kolekcji oh hello spring! Papier mediowałam, użyłam do tego między innymi delikatnej maski Confetti (jest naprawdę urocza!) .. główny dodatek to tekturowy napis. W Agaterii znajdziecie (o tutaj) zestaw napisów, idealnych do wykorzystania właśnie przy tworzeniu layout'u, polecam wag go z całego serca. Myślę, że i wam się również przyda, przy tworzeniu waszych, wakacyjnych pamiątek.



 

Mam nadzieję, że moja inspiracja Wam się podoba, muszę przyznać szczerze, że miałam małe, a raczej ogromne obawy przed opublikowaniem tej pracy, bo uważam, ze jeśli chodzi o kwestię tworzenia layoutów - jestem zielona :) Może nie tak zupełnie, ale jednak, dlatego staram się co jakiś czas ćwiczyć i tworzyć LO - tworzenie tego typu prac naprawdę dodaje mi skrzydeł! :)

A poniżej zamieszczam zdjęcia wraz z linkami do naszego sklepu - materiałów, które użyłam :)

http://sklep.agateria.pl/napisy/475-napisy-zestaw-duzy-do-layout-5902557801046.html  http://sklep.agateria.pl/papiery/1053-oh-hello-spring-46.html


http://sklep.agateria.pl/maski-szablony/690-maska-szablon-confetti-5902557860371.html

Pozdrawiam,
Marta Zaborowska


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...