piątek, 1 lipca 2016

Kurs na kwiaty jabłoni

Witajcie :)
Chcę Wam dziś przedstawić sposób na własnoręcznie wykonanie kwiatków przy użyciu zestawu stempelków "kwiaty jabłoni". Mam nadzieję, że kurs Wam się spodoba i zainspiruje do tworzenia własnych stemplowanych kwiatków.

Ja zrobiłam je tak:

Na papierze akwarelowym 250g (po jego gładkiej stronie) nastemplowałam kwiaty używając różowego tuszu pigmentowego.


Nastemplowane kwiatki posypałam przezroczystym pudrem do embossingu.



I zembossowałam przy pomocy nagrzewnicy.


Podobnie przygotowałam spody kwiatków, używając zielonego tuszu pigmentowego.


Kwiatki i listki pokolorowałam lekko kredkami akwarelowymi.


Następnie pomalowałam pędzelkiem z wodą.


Środki kwiatów i płatki pomalowałam lekko na czarno.


Gdy woda wyschła, czarnym cienkopisem domalowałam kropki i linie.


Wszystkie elementy wycięłam.


Gotowe kwiatki czekają na wykorzystanie :)



Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia.
Klaudia

W pracy użyłam:

3 komentarze:

  1. Super kursik, super kwiatki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciągle mnie tu przynosi i to chyba znak, żeby zrobić kwiatuchy wg tego kursu - są śliczne!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...