wtorek, 31 maja 2016

Trafione bez pudła ;)

Maj niemal za nami. Sezon komunijny się kończy, za to zaczyna się sezon ślubny. Moja dzisiejsza inspiracja łączy te dwie okazje. Pierwsza Komunia w tym roku była dla mnie bardzo osobistą sprawą, ponieważ przystępowała do niej moja córcia. Ponownie użyłam papierów z kolekcji Oh Hello Spring.
Najpierw pokażę Wam, że agateriowe papierki świetnie nadają się na przykład, do wycinania pudełek. Te zrobiłam, wypełniłam słodkościami i wręczyłam w imieniu dzieci komunijnych, dziewczynkom które grały i śpiewały podczas uroczystej mszy świętej:



A teraz przechodzimy do ślubnych klimatów. W roli głównej miętowe papierki, ukraszone tekturkowymi obrączkami i do tego zapakowane w pudełko:



Użyte produkty:

papier Oh Hello Spring:


tekturkę Obrączki:


Pozdrawiam serdecznie!
Ewa Szelest

P.S. Pamiętajcie, że niebawem Dzień Taty. Zajrzyjcie na półki sklepowe - znajdziecie tam między innymi taką fajną tekturkę:


Pa pa! :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...