poniedziałek, 23 maja 2016

Dla TATY

Witajcie :)
Dziś chcę Wam pokazać jaki prezent zrobiłam dla mojego teścia ....TATY mojego ukochanego męża :) na zbliżajacy się Dzień Ojca.
Ponieważ mieszkamy poza Polską - prezent musi być odpowiednio wcześnie zrobiony i wysłany.

Bardzo często kiedy nie mam odpowiednio dużego kawałka beermaty - korzystam z grubej tektury która stanowi okładkę np bloków technicznych.
Po oklejeniu takiego kawałka tektury mamy idealną bazę do pracy.

Tak było i tym razem.
Tekturę okleiłam papierem i dopiero potem ozdabiałam całość. z tyłu umocowałam podstawkę - aby ramkę można było swobodnie postawić.
Zdjęcie mojego męża i naszych dzieciaków zrobione w ogrodzie botanicznym oprawiłam w kwiaty gałązki i odbicia przez maskę zawijaskową.








Użyte materiały:

  




Miłego dnia
Ilona



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...