wtorek, 2 kwietnia 2013

Domek miłosny

No i stało się, w moim sercu zamieszkał nowy stempel - domek miłosny. Nie przepadam za kolorowaniem tuszami, w pisaki jeszcze (podkreślam jeszcze ;)) się nie zaopatrzyłam, dlatego żeby nadać domkowi kolorów, posłużyłam się techniką zwaną paper piecing. Odbiłam stempel na dwóch różnych papierach, następnie powycinałam poszczególne elementy i skleiłam je w całość. 
Chciałam przenieść na kartkę kawałek ogrodu, więc dodałam przeurocze róże, które również odbiłam na scrapowym papierze i wycięłam:


Całość podpisałam odpowienim napisem:


Pozdrawiam serdecznie!



1 komentarz:

  1. Stempelek z domkiem jest świetny z pewnością znajdzie wiele zastosowań!!!
    Pomysłowa karteczka:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...